sâmbătă, 21 ianuarie 2012

gimnastica " pilates"

Exercitiile Pilates induc o stare de relaxare si stimuleaza activitatea fiziologica a celor mai importante sisteme si aparate din organism. Sunt usor de efectuat si au rezultate uimitoare,pentru ca Pilates nu pune accent pe cantitate si pe calitate. 
Miscarile sunt realizate lent, controlat si corelate cu respiratia astfel incat consumul energetic este ponderat.

Cunoscuta si apreciata in toata lumea, de la fiziokinetoterapeuti si medici, pana la balerini, dansatori si actori cu nume celebre, metoda Pilates :

- tonifiaza musculatura in general ( dar in mod special pe cea abdominala); prin exercitiile destinate zonei abdominale se urmareste dezvoltarea musculaturii si imbunatatirea circulatiei sangvine si a musculaturii interne a zonei pelviene, cu rezultate benefice asupra vietii sexuale.
- imbunatateste mobilitatea articulara si sanatatea articulatiilor, crescand mobilitatea  si agilitatea intregului corp;
- dezvolta capacitatea pulmonara prin imbunatatirea respiratiei , marin forta fizica si rezistenta organismului in general.
- ajuta sistemul limfatic si stimuleaza detoxifierea organismului;
- inlatura durerile de spate prin corectarea posturii vicioase si reeducarea atitudinii posturale, ameliorand de exemplu durerile cauzate de pozitia defectuoasa la birou.
O parte din aceste rezultate ofera beneficii si la nivel mental si spiritual ( imbunatatind controlul mintii asupra corpului si stimuland consecventa si increderea in sine), iar practicarea constanta a acestora este o metoda foarte buna de relaxare, punand in prim plan atitudinea si valoarea fiecarui individ. 


Urmariti in filmuletul mai jos cum sa exersati acasa exercitiile pilates!


 
 
 
 

Reacții:

2 comentarii:

aparent pare usor de realizat. Dar cand le faci este atat de greu... pff chiar se simte!

Eu nu reusesc sa le fac, abandonez dupa 2 zile:D

Trimiteți un comentariu