miercuri, 18 mai 2011

dialog bovin

Despre cei cu limba lata
Se vorbeste ca, odata,
Tot pascand pe o toloaca.
Boul o-ntalni pe vaca.
Brusc   le revenira-n minte
Dulci, aducerile-aminte,
Dar, sa faca pe eroul,
Vorba o deschise boul:
- Ti-amintesti, frumoasa Vineri,
Cand eram si noi mai tineri...?
Te-am vazut  si m-ai vazut,
Te-am placut si m-ai placut,
Cand te-am vrut, te-am si avut,
Iar te-am vrut, te-am tot avut,
N-ai miscat , nici n-ai gemut...
Vaco...!!
Vaca - foc de suparare-
Cu codita-ntre picioare,
Fara nici un chef de saga,
Mai ca incepu sa raga.
Dar, cu toata supararea,
Stapanindu-si indignarea
Si dorinta de-a pleca,
Boului grai asa :
- Dragule, mi-aduc aminte,
Eram mica, fara minte...
M-ai vazut si te-am vazut,
M-ai placut si te-am placut,
Cand m-ai vrut, m-ai si avut,
Iar m-ai vrut, m-ai tot avut,
Am mai vrut, n-ai mai putut...
Boule...!!
Morala:    Asadar, baieti si fete,
Ca sa nu aveti regrete,
Evitati ca pe o boala
Parteneri cu mintea goala!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu