luni, 23 mai 2011

Cum ati prefera sa lucrati?



In chestionarul ce urmeaza sunteti liberi sa va exprimati visele cat mai exact cu putinta, raspunzand la cele 18 intreabari prin bifarea intensitatii dorintei pe o scala cu 6 note:



1= nu este cazul                              4= probabil ca da
2= intr-o oarecare masura                5= cred ca da
3= mai mult da decat nu                   6= sigur ca da

Chestionar:

1. Pentru mine este foarte important sa imi satisfac hobby-urile         1...2...3...4...5...6
 in timp ce imi practic meseria.

2. Imi doresc sa imi perfectionez mereu prestatia.                             1...2...3...4...5...6

3. Vreau o profesie care sa imi ofere destul timp liber.                      1...2...3...4...5...6

4. Mi-as dori sa am o profesie care sa ma solicite fizic.                     1...2...3...4...5...6

5. Daca s-ar putea as vrea sa ma specializez in domeniul meu.           1...2...3...4...5...6

6. As vrea sa practic o meserie curata.                                              1...2...3...4...5...6

7. Mi-ar place sa imi folosesc profesional tot ce-mi place.                1...2...3...4...5...6

8. Mi-ar place sa am zilnic ceva nou de rezolvat.                               1...2...3...4...5...6

9. Mi-ar place sa simt placere pentru profesia mea.                          1...2...3...4...5...6

10. As dori ca locul de lucru sa aiba toate dotarile moderne.             1...2...3...4...5...6

11. Mi-ar place sa primesc des probleme deosebite spre rezolvare.  1...2...3...4...5...6

12. Mi-ar place sa imi pot pune in aplicare propriile idei.                   1...2...3...4...5...6

13. Mi-ar place sa lucrez in echipa.                                                  1...2...3...4...5...6

14. As dori sa am posibilitatea construirii unei cariere solide.         1...2...3...4...5...6

15. Prefer mai degraba sa lucrez cu oamenii decat cu masinile.       1...2...3...4...5...6

16. As dori sa pot lucra in mod independent.                                    1...2...3...4...5...6

17. As vrea sa am un salariu potrivit pretentiilor mele.                    1...2...3...4...5...6

18. As vrea ca profesia sa imi fie ca un hobby.                                 1...2...3...4...5...6

Calculati totalul punctelor bifate si verificati-va profilul profesiei dorite incadrand valoarea totala obtinuta in diviziunile de mai jos:


De la 18  la 47  puncte:
Practic va poate conveni orice loc de munca. Aveti aptitudinile pozitive pentru a face mai multe incercari inainte de a lua o decizie definitiva. Veti putea accepta orice activitate care ar corespunde ochiului dvs. critic. Dispuneti de o mare versatilitate, calitate apreciabila in zilele noastre.

De la 48 la 79  puncte:
Locul dvs. de munca trebuie sa intruneasca unele conditii bine determinate. Pe de o parte v-ati dori sa beneficiati de avantajele unei pozitii de independenta, dar pe de alta parte cautati si siguranta zilei de maine si provocarea unor sarcini zilnic innoite. Veti face fata oricaror activitati.

Peste 80  puncte:
V-ati format deja o parere exacta asupra viitorului profesional. Din pacate, sansele reale de practicare a profesiei visate sunt destul de reduse. Faptul ca tindeti permanent spre acest ideal va atrage simpatia tuturor. Drumul nu va fi usor si cu greu va veti putea implini toate visele. Cu toate ca aveti deschis drumul spre succes, fiti permanent pregatiti pentru a va confrunta cu unele nereusite.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu